Customer Success Manager

Omschrijving

Ons bedrijf
Roamler is een jong, dynamisch en snelgroeiend bedrijf dat wereldwijd onderzoek uitvoert via de Roamler app en zowel diensten als inzichten levert aan bekende merken. Bij Roamler wordt er kort op de bal gespeeld en krijg je veel autonomie, is er ruimte voor initiatief en ownership en mag je meedenken over de groei van het bedrijf.
Al wat we doen heeft een impact, waardoor ons werk uitermate voldoening gevend is.


Er zijn interessante doorgroeimogelijkheden en de sfeer is vriendschappelijk, warm, energiek en flexibel. De jobinhoud is gevarieerd en we hebben een informele cultuur en een vlakke bedrijfsstructuur met flexibele werkuren.


Roamler is actief in 14 landen in uiteenlopende sectoren. Dit leidt tot een enorme groei. Enkele van onze klanten zijn grote bedrijven zoals Bpost, Unilever, P&G, Henkel,… .


Wat doen wij?
Onze missie is om een revolutie in het retail-landschap op gang te helpen door het leveren van crowd-based field services aan onze klanten, de grootste FMCG-fabrikanten en retailers.


We doen dit niet alleen; we verzamelen data en inzichten via de Roamlers, onze community van smartphone-gebruikers. Via onze mobiele app ontvangen Roamlers opdrachten om uit te voeren. Hiervoor krijgen zij geld en experience points (XP’s) in return. Opdrachten zoals het in beeld brengen van voorraden in supermarkten, de beoordeling van promotiemateriaal maar ook bv. mystery shopping. Voor de wat meer uitdagende taken wordt een speciaal deel van de community geselecteerd, zij vormen samen een groep die naast bovenstaande voorbeelden ook merchandising-taken uitvoeren.


Ons verhaal is nog lang niet klaar. Onze horizon blijft verbreden en we zijn vastbesloten om de wereld ‘crowdsourced’ te maken. Naast merchandising zijn we daarom onlangs begonnen met Roamler Sales. Op die manier trachten we iedere dag de manier waarop mensen werken te veranderen.

Om onze groei te ondersteunen zijn wij op zoek naar een gedreven Customer Success Manager om het Belgische team in Antwerpen te versterken.

Vereisten

Wat ga jij doen?

Als Customer Success Manager vertaal je de wens van de klant naar opdrachten die leuk en goed uit te voeren
zijn voor Roamlers. Je waarborgt de kwaliteit van de inzendingen en zorgt er samen met het Support
Team voor dat deze op tijd uitgevoerd worden door de community. Je bent eindverantwoordelijke en
zal van begin tot eind het project begeleiden. Wanneer nodig duik je in de cijfers en maak je een
uitgebreide rapportage met Excel, Powerpoint of Microsoft PowerBI.

Wij zijn op zoek naar iemand die klantgericht en gestructureerd werkt, analytisch sterk is en
verantwoordelijkheden durft te nemen.


Onze Customer Success Manager bekleedt een sleutelpositie binnen het bedrijf. Je bent de centrale schakel die
ervoor zorgt dat de projecten van onze klanten kwalitatief gerealiseerd worden. Zo breng je rust,
structuur en groei in ons bedrijf.

Wie ben jij?

  • Je hebt een Bachelor- of Masterdiploma
  • Je bent een enthousiaste en gedreven werker
  • Een besluitvaardige en oplossingsgerichte duizendpoot
  • Een planmatige organisator die steeds het overzicht weet te behouden
  • Een resultaat gedreven professional met een gezonde dosis verantwoordelijkheidsgevoel
  • Niks ontsnapt aan jouw arendsoog, je ziet werk en je laat het vooral niet liggen
  • Je hebt een sterk analytisch denkvermogen
  • Je bent flexibel
  • Je hebt de capaciteit om gestructureerd en nauwkeurig te werken
  • Je hebt een commerciële en pro-actieve ingesteldheid
  • Je kan goed overweg met Office (Excel, Word en Powerpoint)
  • Je hebt 1 tot 3 jaar ervaring, liefst in communicatie, marketing en/of project management
  • Je beheerst de Nederlandse taal perfect, daarnaast ben je vloeiend in Frans (zowel woord en schrift) en Engels
  • Affiniteit met retail is een pluspunt.

Wij bieden

  • Een boeiende en afwisselende job in een aangename werkomgeving waar ruimte is voor initiatieven en nieuwe ideeën, en dit in het centrum van Antwerpen
  • De mogelijkheid om bij te dragen aan de bedrijfsontwikkeling en je te ontplooien op zowel professioneel als persoonlijk vlak
  • De kans om (internationaal) mee te groeien met het bedrijf
  • Verantwoordelijkheid en zelfstandigheid bij het uitvoeren van je taken
  • Een kleine en dynamische onderneming op menselijke maat
  • Een jong en geweldig team van collega's
  • Ondersteuning en opleiding vanuit o.a. het internationale team
  • De nodige flexibiliteit om een goed evenwicht te vinden tussen werk en privé
  • Een interessant verloningspakket
  • Een voltijdse tewerkstelling met een contract van onbepaalde duur

Interesse?

Pas jij in bovenstaand profiel? Upload dan snel je cv en motivatiebrief via

https://carriere.roamler.be/